Klachtenprocedure
Klachten
Soms kan het gebeuren dat dingen niet helemaal verlopen zoals verwacht. Als u ontevreden bent over onze dienstverlening, raden we u aan om eerst contact met ons op te nemen via e-mail op het volgende adres: info@bydaiss.nl. We willen graag weten wat er mis is gegaan en zullen ons best doen om het probleem op te lossen.
Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de Europese Unie ook de mogelijkheid om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform, het ODR-platform, is speciaal opgezet om geschillen tussen consumenten en bedrijven online op te lossen. U kunt dit platform vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Als uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, kunt u er ook voor kiezen om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Dit kan handig zijn als u denkt dat het platform u kan helpen bij het vinden van een oplossing voor uw geschil.
In het kort: als u een klacht heeft, kunt u ons rechtstreeks per e-mail bereiken op info@bydaiss.nl. Als alternatief kunt u het ODR-platform van de Europese Commissie gebruiken als uw klacht nog niet elders wordt behandeld. We staan altijd klaar om te helpen en eventuele problemen op te lossen.